És la seva primera trobada d'ençà de la investidura fallida
Els equips negociadors del PSOE i d’Unides Podem s’han reunit dijous horabaixa al Congrés dels Diputats. És la primera trobada entre les dues formacions des del fracàs de la investidura de Pedro Sánchez el mes de juliol.
La darrera proposta dels Socialistes és que alguns membres de Podem assumeixin càrrecs en institucions fora del Consell de Ministres. Mentrestant, els de Pablo Iglesias continuen insistint a formar un govern de coalició.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa