El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Fins al 17 de març de 2021 Cantó era veí i resident de la Comunitat Valenciana
El PSOE de Madrid ha registrat aquest divendres una denúncia davant la Junta Electoral Provincial de Madrid en la qual impugna la candidatura del Partit Popular a les eleccions madrilenyes del proper 4 de maig, per incloure a Toni Cantó com a ‘número 5’ de la llista encapçalada per Isabel Díaz Ayuso quan es va empadronar fora de temps per a poder participar-hi, segons informa Europa Press.
A la denúncia s’exposa que la condició d’empadronament en un municipi de la Comunitat de Madrid, que atorga la condició d’elector i elegible, “no s’hauria produït, no només abans de l’1 de gener del 2021, sinó una vegada convocades les eleccions després de l’11 de març de 2021”. “Cantó posseïa la condició política de valencià, exercint els drets polítics d’aquesta condició, com a representant dels valencians, derivada del seu veïnatge administratiu en aquella comunitat, conforme a l’article 3 de l’Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana (EACV). Fins al 17 de març de 2021 Cantó era veí i resident de la Comunitat Valenciana, i consegüentment elector i elegible en aquesta, fins a tal punt que era representant públic dels electors valencians en la Corts autonòmiques”, expliquen.
A més, els socialistes ho consideren inelegible ja que en el que es disposa en l’article 67 de la Constitució Espanyola es declara expressament que “ningú podrà ser membre de les dues Cambres
simultàniament, ni acumular l’acta d’una Assemblea de Comunitat Autònoma amb la de Diputat al Congrés”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles