Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El debat s'ha celebrat a pocs dies de l'inici de la construcció de l'ascensor que ha d'unir el port amb la zona on s'ubica la nau
Un centre d’art contemporani actiu, un espai per habitatge social o un edifici amb una gran coberta que pugui encabir activitats musicals… Són algunes de les idees que s’escoltaren ahir capvespre a l’Ateneu de Maó en un acte organitzat pel Partit Socialista. L’objectiu; començar a fer feina per definir els usos possibles de l’antiga nau de la Seat a Maó que l’Ajuntament adquirí l’estiu passat mitjançant una permuta.
El debat sobre el futur d’aquesta cèntrica nau, que fa anys que està abandonada, es produeix pocs dies abans que el pròxim 18 de febrer comenci les obres per construir el nou ascensor entre el port i la zona on es troba aquest immoble. Hi van participar el candidat del PSOE a la Batlia de Maó Hèctor Pons, l’exbatle i arquitecte Borja Carreras–Moysi i l’arquitecte Antoni Vidal.
Per als socialistes de Maó el procés més lògic és obrir, primer, el debat social sobre el futur de l’edifici abans de convocar un concurs d’idees que obri el camí a un nou equipament públic ben cèntric.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros