Descarta compartir la presidència amb Més per Menorca com en el passat mandat
143
La líder del PSOE Menorca, Susana Mora, defensa que mereixen governar en solitari els pròxims quatre anys. Mora sosté que els quatre consellers obtinguts els avalen per no haver de compartir la presidència amb Més per Menorca, com han fet en el passat mandat. Aleshores totes dues formacions van aconseguir tres representants, però ara els socialistes han obtingut més suport que els ecosobiranistes, que repeteixen amb tres consellers.
L’acord entre tots dos partits garanteix la majoria necessària per formar govern, tot i que tant el PSOE com Més per Menorca aposten per reeditar el pacte i oferir entrar també a Unides Podem.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura