Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El PSOE no accepta els resultats de les eleccions al Senat a Menorca. Acabat el recompte de la Junta Electoral, el PP ha recuperat amb Jordi López l’acta de senador per només 26 vots, però els socialistes estudien presentar un recurs davant la junta electoral i no descarten la via judicial.
El Partit Popular acusa els socialistes de no saber encaixar la derrota.
El PSOE ha demanat que es revisin els més de 900 vots nuls. La petició no ha estat acceptada per la Junta electoral provincial i els socialistes estudien ara interposar en les properes hores un nou recurs.
El PP recorda que en els comicis de l’abril, en els quals Carme García Querol va ser escollida senadora, hi ha haver 1500 vots nuls, i als de 2016, gairebé 1.300. Per això no entén ara les queixes socialistes.
Només la candidata socialista Carme García sembla haver encaixat la derrota. Amb una piulada des del seu perfil personal, ha felicitat Jordi López. Però el seu partit encara no es dona per vençut.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061