La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
El PSOE ha advertit el Govern central que no arribarà a cap pacte sobre les pensions si no es tornen a actualitzar en funció dels preus. A la sessió de control al Govern, Pablo Iglesias també ha retret a Mariano Rajoy que no pren mesures per fer front als casos de corrupció que afecten polítics del PP.
El PSOE ha advertit a Rajoy que els socialistes només arribaran a un pacte sobre les pensions si es tornen a actualitzar en funció de l’IPC. Diuen que Espanya és l’únic país d’Europa on les pensions no s’actualitzen en funció dels preus i ha advertit que enguany els pensionistes perdran un 2 per cent de poder adquisitiu. Rajoy ha contestat que les pensions sempre pujaran almanco un 0,25 per cent i que augmentaran més quan s’incrementin els ingressos.
La corrupció també ha estat present a la sessió de control al Govern. Pablo Iglesias ha demanat a Rajoy que passi de les paraules als fets i li ha retret els casos que afecten el PP. Rajoy ha lamentat que Iglesias no aporti cap solució contra la corrupció i ha defensat la tasca de milers de persones que es dediquen a la política.
I avui el ministre d’Economia, Luis de Guindos, ha avançat al Congrés que la moratòria de suspensió de les execucions hipotecàries per a famílies vulnerables es prorrogarà dos anys, fins el maig de 2019.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa