Mor un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu

L'acord, que ja s'ha comunicat a Pere Moll, és previ a l'impuls de la moció de censura que l'ha de fer fora de la batlia
El PSOE ha conclòs la instrucció de l’expedient obert a Pere Moll amb la proposta, aprovada per la gestora insular, d’expulsar-lo del partit. L’acord, que ja s’ha comunicat a Moll perquè hi pugui al.legar en darrer terme, arriba després que s’hagin rebutjat tots els arguments que l’encara batle va presentar durant l’audiència celebrada fa dues setmanes. Ara haurà de ser la direcció de Ferraz, a Madrid, la que ratifiqui la seva baixa de militància i es pugui posar en marxa la moció de censura que l’ha de fer fora de l’alcaldia.
D’altra banda, el Govern promou l’interès general per a construir al poble la nova estació de bombament d’aigües residuals, una de les obres que els companys de govern de Moll en el PSOE li retreuen que vulgui posar en marxa sense tenir garantit el seu finançament.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears