Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Unes 1.500 persones han passat pels diferents escenaris de la ciutat per presenciar els espectacles
Èxit de la Setmana del Teatre de Ciutadella. Un total de 1.500 persones, segons l’Ajuntament, han presenciat alguna de les representacions que, des del passat 18 de març, s’han fet per les diferents sales de teatre de la ciutat. Una setmana amb propostes infantils i per a tots els públics, que tendrà continuïtat.
El teatre a Ciutadella gaudeix de bona salut. Ho demostra l’afluència de públic infantil i adult que ha respost a la crida del món teatral, amb una vuitena de funcions amb propostes per acontentar tots els públics. Ciutadella disposa d’una afició amateur molt fidel a l’escena, una llarga tradició de companyies i l’existència d’un dels premis de teatre més prestigiosos d’Espanya amb cinquanta anys d’història, el Premi Born. I una dada que convida a l’optimisme: la perseverança de fins a quatre espais escènics actualment en funcionament.
La tradició teatral de Ciutadella ve de lluny. La Setmana del Teatre Independent, celebrada els anys 1976 i 1977, va permetre crear un bon grapat de vincles personals i professionals a Menorca. El pols teatral de la ciutat continua ben viu 45 anys després.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors