El Puchi juga avui a les 8 a Logronyo amb una renda molt petita, el gol d’avantatge aconseguit a Santa Eulària, però amb la moral potser més alta que ara fa set dies. Diumenge passat ja varen superar l’Sporting La Rioja sense fer el seu millor handbol. A Logronyo els esperarà un infern, amb més de 2.000 espectadors. El factor pista es va aprofitar a mitges, amb una victòria mínima que ara obligarà les blaves a treure com a mínim un empat. Si superen l’eliminatòria, jugaran la fase final per l’ascens, però si perden de més d’un gol estaran avui mateix… de vacances.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa