La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

El punt per sensibilitzar contra la violència masclista i la LGTBI-fòbia estarà present a festivals i festes a més de les festes patronals.
Aquest estiu, el Punt Lila serà ben present a Menorca. El podrem veure a nous espais com el Festival des Mercadal a més de totes les festes patronals, com ara les de Sant Joan a Ciutadella. El punt té per objectiu sensibilitzar contra les violències masclistes i LGTBI-fòbiques. Per això, ja s’han fet alguns tallers a instituts per conscienciar-ne els joves durant el curs escolar. Per Sant Joan a Ciutadella, hi haurà un punt fix i una parella itinerant.
Aquest cap de setmana ha estat present al carrer Comte de Cifuentes en el marc de la festa del Be. Les tècniques han recalcat que és una molt bona ubicació, ja que és cèntric i accessible.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys