S''excavarà a indrets on encara no s'ha intervengut com Cala Sant Vicenç o la platja de Sa Coma
En els pròxims mesos es posarà en marxa el quart pla de fosses de les Balears i s’excavarà a indrets on encara no s’ha intervengut. És el cas de Cala Sant Vicenç, a Pollença.
També, s’exhumaran les fosses lligades al desembarcament del capità Bayo a Mallorca, a la platja de Sa Coma, a la zona de l’antic hospital de Sang, a la finca de Son Escrivà i al cementeri de Son Carrió. Aquest quart pla de fosses també preveu intervencions novament a Son Coletes a Manacor, la tercera i darrera fase i al cementeri de Sant Francesc de Formentera, una segona fase.
Amb aquestes actuacions previstes s’haurà intervengut a totes les fosses identificades com a viables a les Balears. Tasques que es fan arran d’una llei aprovada per consens al Parlament el 2016.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys