La crisi migratòria ha centrat el debat de la Junta Local de Seguretat de Formentera
La crisi humanitària migratòria ha centrat la reunió de la Junta Local de Seguretat que ha tengut lloc avui a Formentera. El Consell ha demanat els reforços necessaris per garantir la seguretat, tant pel que fa als efectius de la Guàrdia Civil de Trànsit com del Servei Marítim, i també suport per poder atendre els menors migrants. El Govern central ha anunciat que al mes de maig entrarà en funcionament el radar del Sistema Integrat de Vigilància Exterior (SIVE) de la Mola, per poder controlar el litoral i detectar la presència d’embarcacions irregulars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda