Set ferits en una explosió de gas a un bloc de pisos a Eivissa
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències
El més tradicional és cercar-lo a les fruiteries, però de cada vegada, és més habitual, sobretot entre la gent jove, comprar-lo enllaunat, i llest per consumir.
Si cada gra de raïm que menjarem a mitjanit simbolitza un mes de l’any, o si el costum de menjar-ne es va importar de la França del segle XIX, no està clar. El que sí que és evident és que, creguem una teoria o una altra, la majoria en comprarem.
El raïm a Menorca continua a preus semblants al de l’any passat: devers 4,5 € el quilo. El que sí que serà comú en moltes llars és el desig que es demanarà si s’aconsegueixen acabar els dotze grans de raïm molta salut.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat