El pagès lidera un grup de socis que vol adquirir el 51% de l’empresa per 800.000 euros amb l’objectiu de garantir la continuïtat de la indústria
Una operació empresarial podria marcar un punt d’inflexió en el sector lleter de Mallorca. El ramader Miquel Vanrell, vinculat a la vaqueria de Son Carbó, la més gran de l’illa, ha presentat una oferta per adquirir el 51% de les accions de Formatges Grimalt, una de les principals empreses formatgeres mallorquines.
Segons ha pogut confirmar IB3 Notícies, l’oferta ascendeix a 800.000 euros i està impulsada per un grup de socis encapçalat pel mateix Vanrell. L’objectiu de l’operació és mantenir viu el sector lleter de Mallorca i reforçar la producció local en un moment especialment delicat per als ramaders.
Vanrell és un dels tres productors afectats pel tancament d’Agama, que va decidir traslladar la producció de llet fora de les Illes per elaborar derivats lactis. Aquest context ha accelerat la recerca d’alternatives per donar sortida a la llet produïda a Mallorca.
Des de Formatges Grimalt confirmen que han rebut la proposta, tot i que asseguren que encara no està tancada. Amb tot, tampoc no la descarten i admeten que podria contribuir a garantir la continuïtat de la indústria formatgera i del conjunt del sector. Si finalment prospera, com apunten diverses fonts, l’operació es podria formalitzar en menys d’un mes.
موضوع ممتاز. أرجو نشر المزيد من هذه المقالات
القيّمة. https://sharing.clickup.com/9014914838/t/h/86b7ykg8b/7V24K23JFGS40S
El pagès lidera un grup de socis que vol adquirir el 51% de l’empresa per 800.000 euros amb l’objectiu de garantir la continuïtat de la indústria
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros