Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
L'absolució serà definitiva si la Fiscalia no hi presenta recurs
L’Audiència Nacional ha absolt el raper eivissenc Siker, acusat d’enaltiment del terrorisme. Li demanaven una pena d’un any de treballs socioeducatius per les lletres de les seves cançons.
El judici va tenir lloc el mes d’abril, al Jutjat de Menors de l’Audiència Nacional. Segons ha explicat ell mateix a les xarxes socials, l’absolució serà definitiva si la Fiscalia no hi presenta recurs. Siker critica la manca de llibertat d’expressió i recorda que va ser acusat amb 12 rapers més del grup ‘La Insurgencia’. Varen ser condemnats a dos anys de presó.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals