Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'eivissenc presentarà el seu segon disc Tirititando
133
Eivissenc. 24 anys. Crescut entre Eivissa i Granada. Músic. Cantautor. Raper. Acaba de treure el seu segon disc d’estudi: Tirititando i, aquest divendres, actua al Mallorca Summer Festival. Ahir, a l’Informatiu Vespre d’IB3 Ràdio, Fernandocosta va avançar que a l’actuació d’avui hi haurà una col·laboració especial: l’amic i company Dollar Selmouni.
La carrera de Fernando Costa és rapidíssima. En tres anys, centenars de concerts, dos discos d’estudi, milions de reproduccions a Spotify… Reconeix que, tot plegat, fa un cert vertigen, però que l’important és tenir els peus en terra.
Fernandocosta parla de nins de barri, de ghettos, drogues, precarietat laboral, fracàs escolar, geleres buides… I també de llibertat d’expressió. Explica que no vol adoctrinar ningú però que reflecteix allò que veu. Sobre el futur, apunta cap a sud Amèrica, especialment Argentina, per ampliar horitzons i feina. BZRP a l’horitzó? Costa afirma que li agradaria una col·laboració amb el raper argentí.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703
L'operació militar ha començat de matinada i ha comptat amb mitjans aeris i terrestres