L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
100.000 pacients més de gener a juliol que el 2019, mentre que als hospitals les atencions urgents han pujat un 2%
80
“Ha canviat la transmissió de malalties respiratòries”, diu Margalida Servera, subdirectora d’Atenció Primària del Servei de Salut, en referència al fet que després de pràcticament dos anys amb màscara, el sistema immunitari es troba més receptiu a l’hora d’agafar virus. I això explica, en part, que les urgències de l’Atenció Primària balear hagin atès de gener a juliol 100.000 pacients més que el 2019. El 17,6% de creixement fins assolir un registre de 700.000 persones que han passat per aquest servei en set mesos.
“També ens hem tornat a moure més, a recuperar activitats… I això s’ha traduït en petits accidents, insolacions, reaccions al·lèrgiques pel contacte amb grumers…”, diu Servera, abans d’afegir també a la llista de causants del creixement assistencial urgent “les darreres espolsades” de la pandèmia i la recuperació de “xifres rècord” de visitants turistes a les Illes.
Quant a les urgències hospitalàries, també pugen lleugerament: el 2%. En total s’hi han atès més de 306.000 pacients. Això és perquè els casos no són tan greus i no es requereix atenció hospitalària.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues