Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La Universitat interposarà una denúncia per la desaparició de les altres tres obres dels artistes José María Sicilia, José Manuel Broto i Xavier Mariscal
La Universitat de les Illes Balears (UIB) fa comptes recuperar dilluns que ve un dels quatre quadres desapareguts des de l’any 1988. En concret, el de Miquel Barceló.
La Universitat va detectar que hi havia un problema quan van saber que aquesta obra s’havia de subhastar a Madrid i van contactar amb la persona que la té actualment. Ella s’ha oferit a donar-la a la Universitat sense cap contraprestació econòmica. El rector de la UIB, Jaume Carot, ha afirmat que no hi ha constància que aquests quadres hagin entrat mai a la Universitat.
En haver recuperat el quadre de Barceló, la UIB interposarà una denúncia per la desaparició de les altres tres obres dels artistes José María Sicilia, José Manuel Broto i Xavier Mariscal, respectivament.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç