Mor un home de 61 anys en un accident laboral a Manacor
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora

La fira ha servit també per mostrar molts productes alimentaris que s'elaboren amb producció ecològica
L’aigua com a recurs més limitat que tenim a Mallorca ha estat la temàtica agrària a la diada de la Fira Ecològica de Porreres, que organitza APAEMA.
La fira s’ha celebrat aquest diumenge, però durant una setmana s’han fet jornades de portes obertes a finques, xerrades i documentals per fer una radiografia del sector ecològic a les Illes. El recurs de l’aigua ha estat l’eix transversal de la fira i els productors reclamen disposar-ne en les mateixes condicions en què ho fan altres sectors com el turístic. La sequera augmenta i els cultius, fins i tot de secà, s’han de regar per mantenir la producció i aquestes condicions posen en perill la continuïtat de guardes perquè no els poden alimentar.
Una dada positiva és l’augment de la superfície de cultiu dedicada al sistema ecològic, que ja arriba al 20%, i el nombre de productors i elaboradors s’ha incrementat un 5% respecte a l’any anterior, però s’ha de continuar promocionat el producte.
Per mostrar el seu producte han participat en la fira més de 70 expositors, i el premi de producte ecològic de l’any ha estat per al suc de raïm de la varietat manto negre que produeix el pagès Toni Feliu. La fira ha servit també per mostrar molts productes alimentaris que s’elaboren amb producció ecològica.
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat