Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els grups de l'oposició consideren que el reglament provisional és d'aplicació
El març del 2022 es va publicar al BOIB la regulació del fondeig a s’Estany des Peix. Aquest impedeix el fondeig en aquesta llacuna de qualsevol embarcació que no estigui expressament autoritzada.
Ara mateix, aquest reglament està al Consell Consultiu pendent de l’aprovació definitiva. Mentrestant, hi ha barques fondejades a s’Estany que no disposen d’aquesta autorització. El Consell Insular n’és conscient i actuen, diuen, dins el marc del que suposa un reglament provisional. Consideren que ara mateix és un indret de fondeig lliure condicionat.
Els grups de l’oposició, GxF i PSOE, demanen a l’equip de Govern que prenguin cartes en l’assumpte, ja que tot i que no estigui aprovat definitivament, diuen que el reglament és d’aplicació.
El Consell de Formentera preveu que aquest reglament estarà aprovat definitivament abans de la temporada vinent.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç