Theresa May que s'amplïi fins el 30 de juny; Tusk proposa una pròrroga d'un any
El Regne Unit ha tornat a demanar a Brussel·les una pròrroga pel Brexit fins al 30 de juny.
La primera ministra, Theresa May, demana aquesta nova data límit perquè la sortida del Regne Unit d’Europa es pugui fer de manera ordenada.
Ha enviat una carta al president del Consell Europeu, Donald Tusk, en què reconeix que amb aquesta pròrroga estaran obligats a celebrar eleccions europees el 23 de maig si continuen formant part de la Unió.
Tusk els proposa una pròrroga flexible d’un any.
Passi el que passi, la ministra espanyola d’Economia, Nadia Calviño, diu que les empreses espanyoles estan preparades per a qualsevol tipus de Brexit, també si es tracta d’una sortida “dura”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística