Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Theresa May que s'amplïi fins el 30 de juny; Tusk proposa una pròrroga d'un any
El Regne Unit ha tornat a demanar a Brussel·les una pròrroga pel Brexit fins al 30 de juny.
La primera ministra, Theresa May, demana aquesta nova data límit perquè la sortida del Regne Unit d’Europa es pugui fer de manera ordenada.
Ha enviat una carta al president del Consell Europeu, Donald Tusk, en què reconeix que amb aquesta pròrroga estaran obligats a celebrar eleccions europees el 23 de maig si continuen formant part de la Unió.
Tusk els proposa una pròrroga flexible d’un any.
Passi el que passi, la ministra espanyola d’Economia, Nadia Calviño, diu que les empreses espanyoles estan preparades per a qualsevol tipus de Brexit, també si es tracta d’una sortida “dura”.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat