L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Boris Johnson anuncia el seu full de ruta per al desconfinament al Regne Unit que començarà el pròxim 8 de març
Els britànics podran començar a viatjar a l’estranger a partir del 17 de maig. El primer ministre britànic, Boris Johnson, ha anunciat aquest dilluns a la Cambra dels Comuns el seu full de ruta en quatre fases per a reobrir la societat de manera “cauta però irreversible”, que progressarà sempre que la campanya de vacunació segueixi el seu actual ritme i no apareguin noves variants que alterin els plans.
El Regne Unit començarà la seva desescalada del confinament, un dels més estrictes del món, el pròxim 8 de març de manera gradual amb la reobertura de les escoles, en un procés que constarà de quatre fases i que es completaria per al pròxim 21 de juny.
Serà en la tercera fase de desescalada, a partir del 17 de maig, quan podrien començar, a autoritzar-se els viatges internacionals i vacances a l’estranger. “Una segona revisió considerarà la represa dels viatges internacionals, que és vital per a moltes empreses que han estat més afectades, incloses la venda al detall, l’hostaleria, el turisme i l’aviació”, ha dit el primer ministre britànic, el qual ha afegit que “el Global Travel Taskforce (el grup de treball global de viatges del govern britànic) informarà abans del 12 d’abril perquè la gent pugui planificar l’estiu”.
Per a decidir si varia les restriccions introduïdes al gener, el govern britànic considerarà l’evolució del programa de vacunació; si es redueixen les hospitalitzacions i morts per covid-19; si el nivell de contagis és sostenible per al sistema de salut públic, i si està sota control les noves variants del coronavirus.
L’aerolínia britànica Jet2 i el turoperador Jet2 Holidays ja va decidir a principis d’aquest febrer prorrogar fins al 14 d’abril la suspensió de vols i paquets turístics. Per a la temporada alta, però, les previsions són més optimistes en què operadors turístics asseguren que a l’estiu els britànics podran anar de vacances perquè ja hi haurà un gran nombre de persones vacunades al Regne Unit i per la minva de la incidència als països receptors.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues