Logo IB3N
X

El rei Felip VI reprèn l’agenda oficial després d’haver passat la covid

El monarca ha fet quarentena durant 10 dies i no ha presentat simptomes greus de la malaltia

21/02/2022

El rei Felip VI reprèn l’agenda oficial després d’haver passat la covid

197

Aquest dilluns el rei Felip VI reprén l’agenda de treball després que ahir (diumenge) donés negatiu a la prova de control de la COVID 19. El rei ha estat 10 dies en quarentena, i no ha presentat simptomes greus de la malatia, fet que li ha permés poder treballar des de casa. Ara, ja es troba bé de salut i podrà reprendre de manera presencial l’agenda oficial.

 

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella