Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'objectiu és entrenar la capacitat de resposta de l'exèrcit davant qualsevol amenaça aèria del territori nacional
Més de 2.000 militars de tot Espanya participen a l’operatiu “Eagle Eye 23-01” que es du a terme a Balears durant aquesta setmana. L’objectiu és entrenar la capacitat de resposta de l’exèrcit davant qualsevol amenaça aèria del territori nacional. El rei Felip ha visitat avui matí la base aèria de Son Santjoan, des d’on es coordinen aquestes maniobres, per supervisar l’operatiu.
Al desplegament de l’Eagle Eye 23-01 participen els tres exèrcits, que s’han desplegat no només a Mallorca; també a la mar amb la Fragata Cristóbal Colón i a l’illa d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles