Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els socis hauran de pagar una primera quota del 25% de l'abonament fins que es deixi tornar el públic a Son Moix
“Viatge al cervell mallorquinista” és el títol de l’espot de la nova campanya d’abonaments del Reial Mallorca. Un vídeo que apel·la als sentiments i les emocions dels socis vermells perquè una temporada més renovin el seu seient a Son Moix. Per seguretat sanitària enguany les renovacions i noves altes es duran a terme via telemàtica per tal d’evitar aglomeracions a les oficines de l’estadi. Això sí, excepte els majors de 65 anys que sí que poden fer els tràmits a les oficines del club des d’avui dematí. L’altra gran novetat és que els socis hauran de pagar una primera quota del 25% de l’abonament fins que les autoritats autoritzin el retorn dels aficionats a les graderies de Son Moix. Llavors, el Mallorca cobrarà la part proporcional dels partits que quedin per acabar la temporada. Les renovacions es poden gestionar fins dia 24 d’agost. Les noves altes es podran fer a partir de dia 1 de setembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles