Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
Copete, que es va perdre el darrer partit per malaltia, ja s'ha entrenat amb la resta de companys i estarà disponible pel partit contra l'Elx
11 en punt del matí. Els jugadors del Mallorca boten a la gespa… Un bon dia per jugar al “qui és qui”. Calces, guants, coll i cap completament coberts. Només se’l reconeix per la seva mirada. De ben segur que Rodrigo Battaglia no agafarà ni un constipat. Potser esbrinau la identitat d’aquest altre jugador pel seu tatuatge a la cama… perquè avui Jaume Costa ha entrenat així de tapat. També deu pensar que val més prevenir que curar.
Fins i tot costa identificar Javier Aguirre. El tècnic també ha estat un dels més previsors i ha sortit al camp d’entrenament preparadíssim per combatre la borrasca Juliette. Altres, en canvi, se n’han penedit de no dur la roba necessària. És el cas de Dani Rodríguez que ha necessitat una gorra per poder combatre el fred. Ara sí, el de Betanzos està preparat per continuar l’entrenament. Ell ha estat un dels atrevits que han sortit amb calçons curts, però no l’únic. Queda demostrat que Galarreta està ben acostumat a les baixes temperatures. El futbolista basc ni tan sols duu guants.
Tot això, en un dia en què costava veure rodar la pilota damunt la gespa i que ha servit a l’equip per començar a preparar el partit de dissabte contra l’Elx. Un partit on el tècnic ja podrà disposar de Copete. El central, que es va perdre el partit contra l’Espanyol per malaltia, ja està recuperat. Això, si avui no recau.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals