El programa 'Al Dia Menorca' entrevistarà a la plaça Biosfera de Maó a Maite Salord i Susana Mora, i ho podràs veure des del teu ordinador
El Programa ‘Al Dia Menorca’ d’IB3 Ràdio es trasllada aquest dimarts fins a la plaça Biosfera de Maó per conèixer, a partir de les 12 hores, les impressions de les dues protagonistes del relleu al front de la presidencia del Consell de Menorca.
Pere Bagur entrevistarà en directe a la presidenta actual, Maite Salord, i a la que será investida el proper 7 de juliol, Susana Mora. Podràs veure el programa en directe en streaming a través del teu ordinador, mòbil o tableta en la web d’IB3.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona