Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Cinc de cada 100 menors de 14 anys que varen acudir a urgències a centres de les Illes la setmana passada foren positius
El repunt de casos de Covid-19 afecta també els infants: cinc de cada 100 menors de 14 anys que varen acudir a urgències a centres de les Illes la setmana passada tenia coronavirus. Ho revela un estudi finançat per l’Institut d’Investigació Sanitària de les Balears que s’està realitzant a 3 hospitals i 4 centres de salut de Mallorca. La majoria dels infants són asimptomàtics o presenten símptomes lleus, que es poden confondre amb altres patologies. Si el mes de juliol no es trobaven casos, la setmana passada un 5,5% dels menors de 14 anys que participaren en el programa donaren positiu a la prova PCR. I no tots havien entrat a urgències amb símptomes respiratoris.
L’estudi també revela que en la majoria dels infants l’afectació és lleu i sovint apareixen sota l’aparença de patologies comunes. Els pediatres estan preocupats perquè la manca de símptomes específics del coronavirus pot causar molta confusió durant l’hivern. Aquest estudi sobre com es presenta la COVID en pacients pediàtrics es perllongarà fins al desembre. I s’està estudiant si s’hi incorporen més centres de salut.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu