Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El cap de setmana passat varen haver d'auxiliar a dos cans a Esporles i a Banyalbufar
El rescat d’animals per part del cos de Bombers és més freqüent del que ens pensam. Al llarg de l’any, a Mallorca s’hi comptabilitzen una desena de rescats de cans, moixos i fins i tot cavalls. El cap de setmana passat els Bombers de Sóller, especialitzats en rescats de Muntanya, hagueren d’intervenir per salvar dos cans que havien patit accidents.
En un dels rescats del cap de setmana passat, els bombers varen haver d’intervenir per socórrer a un ca que s’havia fet mal en una cama quan era al bosc a Esporles.
L’altre rescat tenia lloc a Fornalutx. El ca havia quedat atrapat en unes bardisses dins el torrent que creua el poble. La intervenció dels bombers li salvà la vida.
Les sortides dels bombers per rescatar persones és el més freqüent, però les d’animals són -de vegades- més complicades, sobretot si l’animal que s’ha d’auxiliar és gros, com ara un cavall. Els rescat d’animals més habitual és el de mamífers, però, de vegades, també s’intervé per retirar ruscs d’abelles.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte