X

El salvament d’hipotètiques víctimes d’un vol entre Eivissa i Menorca, objecte de simulacre a la base aèria militar de Pollença

A part de l'operatiu sanitari i de rescat, també hi han pres part metges forenses i agents de la Policia Nacional i de la Guàrdia Civil

06/10/2022

El salvament d’hipotètiques víctimes d’un vol entre Eivissa i Menorca, objecte de simulacre a la base aèria militar de Pollença

91

Les costes pollencines han estat, aquest dimecres dematí, testimoni de com l’helicòpter de la guarda costera italiana transportava un ferit en un accident aeri, un vol entre Eivissa i Menorca. A terra, l’esperava el personal sanitari de la Creu Roja, el qual ha recollit la víctima a peu de pista. Ha estat durant un simulacre a la base aèria militar de Pollença.

Des de terra, tot l’operatiu desplegat es coordina des del centre de control d’emergències, on es dissenya l’estratègia a seguir i la coordinació dels equips humans. Per a l’exèrcit, que s’encarrega del rescat de les víctimes a la mar, aquestes pràctiques els ajuden a ser més eficients en cas d’un accident real.

A part de l’operatiu sanitari i de rescat, en el simulacre hi han pres part metges forenses i agents de la Policia Nacional i de la Guàrdia Civil, que s’han fet càrrec de les hipotètiques víctimes mortals del sinistre.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT