Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Amb la pandèmia es van arribar a plantejar tancar l'empresa
En una petita oficina d’Artà s’hi cou un esdeveniment tan gran com és la Mallorca 312. Mou milers de cicloturistes cada any.
L’empresa 312 Bike and Tours havia crescut tant que el 2020 estaven a punt de fer el bot internacional. Ho tenien tot a punt per fer una prova a Alemanya i una altra a Suècia. Però va arribar la pandèmia. I faltaven només 5 setmanes per a la Mallorca 312, amb tota la despesa pertinent ja feta.
Tot i tenir moltes pèrdues econòmiques, fins l’octubre no van poder fer un ERTO perquè durant sis mesos van estar tots fent feina per gestionar les cancel·lacions i devolucions.
Durant un any i mig gairebé no han pogut fer res. Més d’una vegada han pensat a tancar l’empresa que tant els ha costat fer créixer. Però tornen a ser-hi i amb ganes de tornar-ho a intentar. Si tot va bé, l’any que ve el model de la Mallorca 312 sí que s’exportarà a Gal·les al juny, a Eifel (Alemanya) a l’agost i a Bastad (Suècia) al setembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia