Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

"Retroverso", d'Alberto Moreno, es la primera novel·la de Flash escrita a Espanya
De ben segur, tots coneixeu la famosa pel·lícula de Flash Gordon. O bé heu llegit les vinyetes de Dan Barry als anys 50. Flash Gordon és un personatge clau en la història de la ciència-ficció. A Espanya, mai no s’havia publicat una novel·la de Flash. Gràcies a l’escriptor mallorquí Alberto Moreno, ara és una realitat. La presentarà aquest dijous al Bar Mavi de Palma.
‘Retroverso’ és novel·la de ciència ficció canònica, que manté l’estètica retrofuturista i respecta el rigor científic. Les guerres galàctiques, els viatges hiperlumínics, els alienígenes metamorfes… Flash Gordon no mor, i ara, viatja per les profunditats d’un nou espai: la narrativa.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat