L'entrada d'aigua a un dels tancs ha alentit l'extracció de les 215 tones
A les platges de Gibraltar la incertesa és la protagonista. Gibraltar espera extreure al llarg del dia el fuel pesant que queda a les bodegues del “OS-35”. El Govern de Gibraltar assenyala que el ritme d’extracció de las 215 tones de fuel està sent més lent del previst. Avui horabaixa, de fet, s’ha alentit per l’entrada d’aigua a un dels tancs.
L’extracció va començar ahir després de buidar el gasoil que transportava el vaixell. S’avalua també si hi ha alguna fuita de petroli als tancs submergits.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura