Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

A les 4.06 hores d'aquesta matinada ha començat aquesta estació meteorològica
El foc és símbol de canvi i de transformació. Precisament, la Cremà de les Falles a València dona la benvinguda a la primavera. El punt i final a les falles 2024 fou aquest dimarts a les 23:00 hores amb l’espectacle pirotècnic amb el que es va iniciar l’encesa de la falla municipal, en plena plaça de l’Ajuntament, amb els dos grans coloms (de 21 metres d’alt cadascun) que es disputaven una branca d’olivera, representant la guerra i la pau. Més de 700 monuments quedaren reduïts a cendre.
I avui, dimecres, ja és primavera. Una estació meteorològica que es caracteritza perquè els dies s’allarguen, proporcionant més hores de llum solar. La flora experimenta una gran explosió de color i comença un període clau per a la pol·linització. Pel que fa a la meteorologia, l’AEMET preveu una primavera que serà més càlida de l’habitual, amb valors que superaran la mitjana habitual.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor