Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

La producció farà una despesa de 700.000 euros a Mallorca, una tercera part de la qual serà per al sector turístic
Tornen els rodatges a Mallorca després de l’estat d’alarma. La primera producció que ha anat per feina és la sèrie La Caza. Tramuntana. Varen començar a rodar-la el febrer, però el projecte es va aturar per mor del confinament. Aquesta setmana roden a Valldemossa i ja ho han fet a llocs com el Port des Canonge (Banyalbufar).
Ara, el projecte s’ha reprès amb mascaretes, medició diària de temperatura i proves de coronavirus quinzenals. L’aturada de tres mesos n’ha retardat el rodatge previst per a l’estiu, la qual cosa ha suposat un canvi de plans que ha tengut parts positives i negatives.
Segons l’actor Félix Gómez, la bona situació a les Balears va fer que La caza. Tramuntana “fos un de les darrers rodatges a aturar a Espanya”. Malgrat aquesta millor situació de Mallorca respecte a la península pel que fa a la pandèmia, el rodatge no era però senzill. “La sensació era rara”, diu Gómez, “perquè et volies concentrar en el rodatge però no podies perquè el teu cap anava a mil per hora amb tot el que estava succeïnt”.
La producció farà una despesa de 700.000 euros a Mallorca, una tercera part serà per al sector turístic: hotels, restauració o transport local. Una injecció molt necessària en el moment actual.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui