Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La plaça de la Catedral i Can Olivar seran alguns escenaris del rodatge, on ja s'han vist feines de muntatge
Dilluns migdia s’ha prohibit temporalment l’estacionament en alguns aparcaments de la plaça des Born de Ciutadella. El motiu que hi ha darrere és el rodatge d’una pel·lícula italiana.
De fet, ja s’han pogut veure part de les feines de muntatge davant la plaça de la Catedral i Can Olivar. Es mobilitza una gran quantitat d’equip tècnic i artístic. Dimarts matí, al centre de Ciutadella hauran d’entrar almenys set camions del rodatge que s’estacionaran en bateria davant Cas Compte. A causa de les maniobres que també hauran de fer ja s’estan posant senyals de prohibit aparcar en diferents estacionaments des Born.
També es tallarà l’accés a la zona des Pla per posar una carpa per a l’equip. A més a més, l’Ajuntament demana col·laboració ciutadana durant el rodatge perquè s’aniran fent talls temporals als carrers del centre. Demà, dimarts vespre, ja s’hauria de recuperar la normalitat quan acabi el rodatge.
En total la superproducció ha mobilitzat 14 camions, 7 furgonetes, 15 cotxes i 90 persones de l’equip tècnic. Completen l’equip 5 actors i 70 figurants.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes