Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La plaça de la Catedral i Can Olivar seran alguns escenaris del rodatge, on ja s'han vist feines de muntatge
Dilluns migdia s’ha prohibit temporalment l’estacionament en alguns aparcaments de la plaça des Born de Ciutadella. El motiu que hi ha darrere és el rodatge d’una pel·lícula italiana.
De fet, ja s’han pogut veure part de les feines de muntatge davant la plaça de la Catedral i Can Olivar. Es mobilitza una gran quantitat d’equip tècnic i artístic. Dimarts matí, al centre de Ciutadella hauran d’entrar almenys set camions del rodatge que s’estacionaran en bateria davant Cas Compte. A causa de les maniobres que també hauran de fer ja s’estan posant senyals de prohibit aparcar en diferents estacionaments des Born.
També es tallarà l’accés a la zona des Pla per posar una carpa per a l’equip. A més a més, l’Ajuntament demana col·laboració ciutadana durant el rodatge perquè s’aniran fent talls temporals als carrers del centre. Demà, dimarts vespre, ja s’hauria de recuperar la normalitat quan acabi el rodatge.
En total la superproducció ha mobilitzat 14 camions, 7 furgonetes, 15 cotxes i 90 persones de l’equip tècnic. Completen l’equip 5 actors i 70 figurants.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors