Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Disputen demà la ronda prèvia de Copa a Rubí a partit únic. Si guayen, el premi serà un 'Primera'.
El Rotlet Molinar juga demà la ronda prèvia de la Copa. Juga contra el Rubí a partit únic i en camp contrari. Si guanya, la festa serà grossa perquè al següent sorteig, al Rotlet li tocarà un equip de Primera.
Els mallorquins són a noranta minuts de tocar la glòria. Si supera la ronda prèvia de la Copa, un equip de Primera visitarà el camp dels blanc-i-negres. Primer, però, haurà de guanyar al Rubí, un rival de Primera Catalana.
El partit serà demà a Barcelona a partir de les cinc de l’horabaixa i el premi, en cas de victòria, pot ser gros. Un Primera pot trepitjar la gespa del camp del Rotlet. No podrà tocar ni Barça ni Madrid ni Atlètic de Madrid, però sí equips de Champions com la Reial Societat o el Sevilla.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca