Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Pol Figueras asegura que "ens ajudarà a obrir el camp i generar avantatges"; l'equip castellà, amb només una derrota, posarà a prova la capacitat defensiva dels homes de Javi Zamora
L’Hestia Menorca afronta un dels reptes majúsculs de la temporada. El San Pablo Burgos (diumenge, 12 hores, IB3TV) només ha perdut un partit i compta amb una de les plantilles de més talent i completes del grup. Però en tota competició sempre hi ha una esquerda per a l’optimisme.
L’equip castellà anota 85 punts de mitjana i en genera prop de 94 de valoració. La bateria ofensiva és el seu punt fort. El base català Pol Figueras considera que “haurem de complir tots a la vegada les normes defensives de l’equip. I a partir d’aquí podrem córrer i generar cistelles més fàcils”.
Javi Zamora podrà fer debutar Jalen Cone. L’exterior dels Estats Units ha generat una bona impressió aquests primers dies d’entrenament. “És un jugador superelèctric, amb molt bona mà, que ens ajudarà a obrir el camp”, apunta el director de joc de l’Hestia. El repte del San Pablo i el debut de Jalen Cone, un menú de cinc forquilles que podreu assaborir diumenge a les 12 en directe per IB3.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte