A la nit, patrulles de la Guàrdia Civil i de la Policia Local controlen que no hi hagi aldarulls ni bregues
Aquesta setmana ha obert el SATE de la Guàrdia Civil, l’Oficina de Servei d’Atenció al Turista Estranger. A Mallorca n’hi ha una a Peguera i una altra a Magaluf. Hi atenen, sobretot, denúncies per robatoris i pèrdua d’objectes: telèfons mòbils i passaports. I hi ha patrulles també per la zona, durant les nits.
Turista anglès d’entre 19 i 20 i pocs anys. Aquest és el perfil de la majoria dels estrangers que atenen. Cada dia en l’horari de les 9.00 fins a les 21.00 hores.
Aquest servei forma part del Pla Turisme Segur. Els estrangers, quan venen de vacances, cerquen la seguretat de l’indret. Les oficines obren des del dia primer de juny fins al 30 de setembre, però generalment fan feina més temps.
També, els agents de la Guàrdia Civil patrullen la zona, un dels epicentres del turisme d’excessos i bregues com les de fa unes setmanes, entre joves portuguesos.
El mes que ve, policies de la Gendarmeria francesa i els Carabinieris, vendran també a treballar fins al setembre, per col·laborar amb els agents espanyols.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor