Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

António Guterres ha visitat el port d'Odessa, des d'on ja han sortit 25 mercants amb 600.000 tones de gra
El secretari general de l’ONU, António Guterres, ha constatat en primera persona el bon funcionament del pla d’exportació de cereals des d’Ucraïna.
Guterres ha estat al port d’Odessa, i ha vist com es carregava de gra un dels vaixells que participa en el programa. En manco d’un mes, ja han sortit del país 25 mercants gràcies a l’acord assolit entre Rússia i Ucraïna, amb la mediació de Turquia i de les Nacions Unides.
Fins ara, s’han carregat 600.000 tones de cereals que arribaran a les poblacions més vulnerables, amb l’objectiu de millorar la seguretat alimentària a escala mundial.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella