Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
José Luis Pardo comunica la dimissió a l'executiva local i al president de la gestora de la FSE, Josep Marí Ribas
Els dos màxims responsables de l’Agrupació Socialista de Santa Eulària han decidit abandonar els seus càrrecs per “motius personals”. Quan queda menys d’una setmana de la celebració del congrés de la Federació Socialista d’Eivissa, IB3Notícies ha confirmat que José Luis Pardo deixarà de ser Secretari General de l’agrupació municipal i que també abandonarà el seu càrrec de regidor a l’oposició, que ocupava des de l’any 2003.
Amb Pardo també deixa el seu càrrec Mari Quintero, fins fa una setmana ha estat secretària d’Organització a Santa Eulària.
“Ho faig pel partit, no per ningú més”, ha explicat José Luis Pardo. “No té res a veure que dia 25 tenguem el congrés de la FSE. Com ja he dit, vaig avalar la candidatura de Agustinet i desitjo el millor per al partit”, ha declarat.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou