L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Confien en la posada en marxa a l'illa d'un nou grau formatiu el curs que ve
Els joves de les Illes no volen pujar a les bastides. El sector s’ha quedat sense relleu generacional i amb una mà d’obra envellida.La majoria dels seus treballadors supera els 40 anys i molts altres estan a les portes de la jubilació. Els joves fugen de la construcció i aposten per altres feines, com ara les relacionades amb els serveis o l’hostaleria.
Tot i que la construcció dóna feina a Espanya a 1,2 milions de persones, es preveu que amb l’arribada dels fons europeus es necessitaran set-cents mil treballadors més.Un problema per a un sector que ara mateix no sap d’on traurà aquesta mà d’obra.
El problema preocupa a un sector que des del març dins al juliol ha creat cada mes nous llocs de feina a les Illes i on el promig mensual d’ocupació es situa en xifres semblants a les de 2019.
La solució podria estar més aprop amb el compromís del Govern de crear l’any que ve nous cursos formatius de Grau Mitjà a Eivissa i Menorca com els que es duen a terme des de fa tres anys a Mallorca. Enguany, amb 44 alumnes, 14 dels quals dones, el que ha obligat a doblar una nova línia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues