L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
S'ha vist perjudicat des que va començar l'estat d'alarma
La rosa és també protagonista de la jornada de Sant Jordi. Però, enguany també s’ha vist afectada per la crisi sanitària.
Més enllà d’avui, el sector de les flors s’ha vist perjudicat des que va començar l’estat d’alarma. Els mesos de març, abril i maig, és el període on tenen la facturació més important de l’any. I s’ha vist paralitzada des d’un principi.
El Pla B també per a moltes floristeries i centres de jardí ha estat la venda en línia o el servei a domicili. Però les que no estaven preparades es troben amb alguns inconvenients.
Ara la mirada està posada en el primer diumenge de maig, el dia de la mare, una altra de les jornades importants per al sector de les flors. Enguany, també s’haurà d’adaptar a les noves circumstàncies.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius