Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'ha vist perjudicat des que va començar l'estat d'alarma
La rosa és també protagonista de la jornada de Sant Jordi. Però, enguany també s’ha vist afectada per la crisi sanitària.
Més enllà d’avui, el sector de les flors s’ha vist perjudicat des que va començar l’estat d’alarma. Els mesos de març, abril i maig, és el període on tenen la facturació més important de l’any. I s’ha vist paralitzada des d’un principi.
El Pla B també per a moltes floristeries i centres de jardí ha estat la venda en línia o el servei a domicili. Però les que no estaven preparades es troben amb alguns inconvenients.
Ara la mirada està posada en el primer diumenge de maig, el dia de la mare, una altra de les jornades importants per al sector de les flors. Enguany, també s’haurà d’adaptar a les noves circumstàncies.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia