Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La patronal empresarial CAEB diu que suposaria un atac a la llibertat personal en la restauració
L’Associació Ocio de Ibiza planteja una moratòria per aturar el creixement empresarial d’Eivissa. Assegura que l’illa no pot créixer més. Ho explica el seu gerent, Luís Benítez.
Per la seva banda, la CAEB assegura que en el sector de la restauració això seria “improcedent” i que l’únic àmbit on funciona i ja s’aplica és davant la prohibició de creixement de places turístiques. Parla el delegat de l’entitat José Antonio Roselló.
Quant al turisme familiar, Ocio de Ibiza diuen que interessa.
A més, la CAEB assegura que ha aparegut un nou fenomen que fa la competència als restaurants que és el menjar preparat que ofereixen els supermercats.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre