Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Les vendes i les exportacions de tot el sector augmenten lleugerement
Els representants del sector asseguren que competiran amb un producte de qualitat i amb empreses solvents per mantenir o incrementar lleugerament el volum global de producció i vendes.
Les darreres dades de l’Associació de Fabricants evidencien un lleuger increment en la producció. A manca de les definitives de 2018, 2017 es va tancar amb un milió i mig de parells fabricats, increment del 2 per cent respecte de l’any anterior. Una xifra que mostra la tendència dels darrers anys i on cada cop hi tenen més pes les avarques.
Les vendes, i més concretament les exportacions de tot el sector, també augmenten lleugerament. La Unió Europea en concentra el 80%, amb Itàlia i França al capdavant i la incògnita ara de com afectarà el Brexit i la depreciació de la lliura.
També preocupa la dificultat de trobar relleu de mà d’obra qualificada: en els dos darrers anys el sector i el Govern van estalonar un programa de formació dual per joves, però enguany no s’ha fet.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes