Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les empreses de calçat menorquines exporten devers un 65% de la seva producció a entre 50 i 60 països diferents
La Federació d’Indústries del Calçat Espanyol calculava que un Brèxit sense acord encariria el producte entre un 7 i un 10 per cent. Per això el sector del calçat menorquí valora molt positivament l’acord entre la Unió Europea i el Govern de Boris Jhonson i espera amb prudència conèixer els detalls de l’acord per saber com els afectarà.
Les empreses de calçat menorquines exporten devers un 65% de la seva producció a entre 50 i 60 països diferents, sobretot de la Unió Europea i també a Àsia. La Unió Europea, de fet, és el principal comprador de calçat espanyol, ja que rep el 82% de les exportacions, i Regne Unit un dels 5 principals mercats estrangers. A escala general, la indústria del calçat a l’illa espera recuperar una certa normalitat aquest pròxim any.
El 2019 les empreses de calçat de Menorca van facturar 58 milions d’euros, dels quals en van exportar 34 i mig.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció