Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Els representants d'associacions de comerciants demanen una aposta més gran per la formació
Les dades de contractació del primer trimestre d’enguany indiquen que el nombre de contractes signats en el sector comercial de Menorca s‘ha reduït un 13% respecte a fa un any. Una situació que, segons els seus representants, s’expliquen pels tancaments de negocis a causa dels elevats costos i la competència d’internet, però també per la dificultat de trobar personal amb experiència o format.
Els responsables de les principals associacions de comerciants de l’illa també reconeixen, però, que si un treballador té experiència en comerç i també en restauració, i necessita un major sou, acostuma a cercar feina en aquest darrer àmbit.
Davant de les dificultats per trobar personal qualificat els representants de botiguers i comerciants de Menorca consideren necessària una major aposta per la formació en aquest sector.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat