Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Potenciar el consum entre els locals i ajudar a la promoció exterior són dues de les possibles vies de venda
El sector del vi cerca solucions per donar sortida a l’excedent que tenen per no poder vendre a hotels i restaurants. El tancament d’hotels i restaurants per mor de l’Estat d’Alarma ha ocasionat un excedent de vins als productors de les Illes. A l’espera que arranqui la temporada d’estiu, ara cerquen fórmules per donar sortida al producte.
Pere Calafat és al capdavant de la producció de vins Jaume Puntiró a Santa Maria. Enguany ha frenat en sec les vendes per l’Estat d’Alarma. Ha augmentat la venda a domicili, per això no basta.
A Manacor i a la resta de la Denominació d’Origen Pla i Llevant, la cosa ha anat ben igual.
Al sector es tem una guerra d’abaratiment de preus per donar sortida al producte.
L’Estat estudia un decret per comprar l’excedent de vins i transformar-ho en alcohol que es pugui fer servir, per exemple, a hospitals.
Altres solucions que estudien és produir vins més barats per fer-los servir, per exemple, als menús de restaurants.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat