Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
L'informe assenyala que l'abandonament dels boscos i de la gestió forestal produeix un escàs aprofitament dels recursos forestals
Un 52% de la superfície de Menorca és massa forestal. L’informe assenyala que l’abandonament dels boscos i de la gestió forestal produeix un escàs aprofitament dels recursos forestals, que amb prou feines generen rendibilitat econòmica ni creen ocupació.
L’estudi advoca per una reactivació del sector i la valorització del producte forestal per tal d’obtenir una rendibilitat que permeti gestionar els boscos de manera eficient, de manera preventiva, incorporant ajuts per part de l’administració.
La dificultat per trobar mà d’obra i l’elevat cost del gasoil expliquen, en bona part, la baixa rendibilitat de l’activitat. El sector es queixa que les ajudes per maquinària forestal no arriben a Menorca. Una situació molt diferent de la que es viu a altres comunitats, com Catalunya. A tota aquesta situació s’afegeix un altre problema important: la brutícia dels boscos.
La producció actual de llenya és de 1.354 metres cúbics a l’any, dels quals prop de 900 tenen un objectiu comercial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat