110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
En total, 50 platges de les Illes s'han adherit a aquesta iniciativa de l'Associació Espanyola contra el Càncer
La Platja de Muro està segmentada en 4 sectors. 4 sectors que sumen 6 quilòmetres. D’aquests 6, prop d’1,5 quilòentres són des d’avui lliures de fum: “Només el 25% de la població de Balears fuma i el percentatge d’estrangers encara és més baix, per tant, tot són avantatges si pensam en els turistes que no volen respirar el fum del tabac”, ha dit el doctor José Reyes, president de l’Associació Espanyola contra el Càncer a les Balears.
Aquest estiu hi duran a terme campanyes sobre el terreny per tal d’educar la població en aquesta cultura: “el tabac és la principal causa de mort evitable”, ha reforçat la consellera de Salut, Manuela García.
A més del fum, a l’equació també hi entra la petjada mediamental. En un dia d’estiu s’han fet recollides del voltant de 5.000 llosques, ha explicat el batle de Muro, Miquel Porquer, que ha exposat els esforços que ha de fer l’Ajuntament per retirar aquest residu de damunt l’arena.
Amb aquesta de Muro, ja són 50 les platges a les Illes lliures de fum.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa